Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujú Slováci?

Výdavky za potraviny predstavujú významnú časť každého rodinného rozpočtu.
 
Pretrvávajúce nakupovanie potravín najmä podľa ceny však zneužívajú niektorí predajcovia, ktorí za nízke ceny maskujú aj nízku kvalitu dovezeného hydinového mäsa. Toho je v súčasnosti na pultoch reťazcov až 55 percent.
 
„Rozmohol sa nám akýsi fetiš lacných potravín. Denne sú chrlené reklamy o lacných kuracích prsiach či lacnej chladenej hydine, s čím nemôžeme súhlasiť,“ hovorí predseda Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory (SPPK) Emil Macho.
 
Pokračovanie článku zo série SME sebestační si môžete prečítať TU.
 

 

Partneri

Visegrad Fund UniCredit banka ČSOB banka Slovenský cukrovarnícky spolok Združenie výrobcov liehu a liehovín na Slovensku Agrokomplex-výstavníctvo-Nitra-š.p. Národná sústava povolaní Agropoistenie Združenie pestovateľov obilnín (ZPO) PoľnoInfo - aktuálny pohľad na agrosektor Komoditná burza Bratislava Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum CAC Finance Internetový sprievodca trhom práce